Tidak boleh log masuk?

Jika anda tidak boleh log masuk, sila ikut langkah-langkah berikut:
  1. Tekan pautan "Lupa kata laluan?" di halaman log masuk (di bawah kotak medan kata laluan).
  2. Pada halaman Set semula kata laluan, masukkan emel yang anda gunakan untuk akaun pemohon Residensi Wilayah anda di kotak yang disediakan dan tekan butang Hantar.



  3. Seterusnya, semak emel anda. Anda akan menerima satu emel daripada Urusetia Residensi Wilayah bertajuk 'Residensi Wilayah - Menetapkan Semula Kata Laluan'. Buka emel tersebut.
  4. Di dalam emel tersebut, tekan butang 'Menetapkan semula kata laluan'.



  5. Anda akan dibawa ke borang untuk Set semula kata laluan. Masukkan emel serta kata laluan yang baharu dan tekan butang 'Set semula kata laluan'.
  6. Jika berjaya, anda akan terus di log masuk dan dibawa ke profil permohonan anda.

Log Masuk Pemohon